ימי גיבוש לחברות – גיבוש העובדים בקונטקסט הארגוני

ימי גיבוש לחברות לא היו קיימים תמיד, והצורך בהם לא היה ניכר כפי שהוא כיום. בעשורים האחרונים חל שינוי משמעותי בתפיסת תפקידו וחשיבותו של העובד בארגון, ובהתאם לכך החלו ארגונים עסקיים לבנות מערך שלם שמיועד לטפל בנושא משאבי האנוש, ובכלל זה גם בפעילויות של העובדים מחוץ לפעילות המקצועית הישירה. יום גיבוש לחברה הוא מהלך קלאסי של win-win, מהלך שבו שני הצדדים יוצאים מרוויחים. מצד אחד, העובדים זוכים לסביבת עבודה מהנה יותר עם אנשים שהם מכירים אותם גם ברמה החברתית ולא רק ברמה המקצועית, ומצד שני הארגון נהנה מעובדים מאושרים ומסופקים יותר, דבר שבא לידי ביטוי גם ברמת הפריון, התפוקה והביצועים של הארגון, וזה בנוסף ליום כיף עצמו.

חיבורים בין אנשים, בקונטקסט ארגוני

אחרי שאמרנו את זה, על מנת למצות את הערך והפוטנציאל של ימי גיבוש לחברות, יש להפיק אותם בצורה חכמה ומקצועית, כך שיוכלו למלא את המטרות שלשמן אנו עורכים אותם מלכתחילה. יום כיף בבריכה או בים בהחלט יכול לייצר חיבורים חדשים וחברויות חדשות בין העובדים, אך ימי גיבוש לחברות מיועדים להשיג הרבה מעבר לכך. ימים אלה מיועדים לא רק לייצר חיבורים בין אנשים, אלא לייצר אותם בקונטקסט הארגוני. לא מדובר בימי גיבוש שמיועדים לייצר חברויות לחיים, או להפגיש בין שתי נשמות תאומות, אלא לייצר חיבור חברתי בקונטקסט המקצועי של פעילות העובדים בארגון.

תכנון מקצועי וחכם של יום הגיבוש

על מנת להשיג מטרה זו, יש לתכנן את יום הגיבוש בצורה מקצועית, ולמלא אותו בתוכן חכם שמנחה את החיבורים הבין אישיים, שיוצר את הבסיס לחיבורים אלה ותמיד שומר על ההקשר הארגוני. כך למשל, ימי גיבוש לחברות יכולים לכלול הרצאות בשילוב סדנאות חווייתיות, שילוב בין מספר שעות של כיף עם מספר שעות של פעילות חווייתית בהקשר הארגוני וכדומה. מעבר לזה, את הקונטקסט הארגוני חשוב לשלב גם בפרטים הקטנים לכאורה כמו חולצות אחידות לכל העובדים המשתתפים עם לוגו החברה ושילוב כיתוב על יום כיף, שילוט של מתחם הפעילות וכדומה.

ימי גיבוש לחברות

לא מדובר ביום כייף, מדובר ביום גיבוש

למעשה, במסגרת ימי גיבוש לחברות יש לשלב את האלמנט המהנה, הכייפי והחברתי יחד עם האלמנט המקצועי ארגוני, וכפי שניתן להעריך, מדובר במשימה לא פשוטה. עבור העובדים הם יוצאים ליום כייף, ליום בלי עבודה, ולא ליום הדרכה, ופה מגיע מקומו של הארגון לתקשר את משמעות היום בפועל. לא באמת מדובר ביום כייף, לא באמת מדובר ביום של בטן גב על שפת הבריכה או חוף הים. מדובר ביום גיבוש ארגוני, שאותו מארגנת החברה עבור עובדיה. זה יהיה יום כייפי, זה יהיה יום מהנה ומלא עניין, אבל זה לא יום בטן גב.

יכולות הפקה מתקדמות, גם במגזר העסקי, המוסדי והתעשייתי

אם אתם רוצים לארגן את יום הגיבוש הטוב ביותר עבור העובדים שלכם, אם חשוב לכם למנף את היום הזה כדי להשיג תוצאות שיובילו לשינוי אמיתי בארגון, יגדילו את תפוקת העובדים וישפרו את אווירת העבודה בחברה, אתם רוצים לארגן את יום הגיבוש הזה בצורה מקצועית ובליווי מקצועי, וזה בדיוק מה שמציעה לכם חברת אבנ”י גזית. חברת אבנ”י גזית היא חברת הפקות מקצועית, המפיקה מגוון רחב של אירועים בהיקפים שונים ולמטרות שונות לרבות כנסים, אירועים פרטיים, אירועים עסקיים וגם ימי גיבוש לחברות. במסגרת תהליך ההפקה אנו יושבים עם הלקוח ובונים תכנית מקיפה ויסודית שתכלול את כל המטרות שאותן רוצה הלקוח להשיג.

ימי גיבוש לחברות

מתודולוגיות הפקה מתקדמות לימי גיבוש מנצחים

בחברת אבנ”י גזית אנו אוחזים ביכולות מתקדמות שאותן פיתחנו לאורך שנים של פעילות בעולם ההפקות. לרשותנו שורה של מתודולוגיות לתכנון וארגון ימי גיבוש לחברות, עם יכולת להביא לידי ביטוי את כל הערכים שלשמם ובשמם עורכת החברה את יום הגיבוש מלכתחילה. אנו דואגים לכל ההיבטים הלוגיסטיים והחווייתיים של יום הגיבוש, וכן ליישום הטכני של תכני היום. את התכנים עצמם אמור הלקוח כמובן לקבוע בעצמו, בהתאם להיבטים המקצועיים אותם הוא רוצה לקדם ביום הגיבוש. מעבר לכך, אנו לוקחים על עצמנו את כל תהליך ההפקה, ומסירים מראשו של הלקוח את כל האחריות לאורך כל יום האירוע, הרבה לפניו והרבה אחריו.

לעוד פרטים, ניתן ליצור קשר